11 Ağustos 2009 Salı

Hız,Güç,Teknik,Zeka !

Hız,güç,teknik,zeka işte bu terimlerin birarada cevabı benim için bir zamanlar Thierry Henry'di. Ancak son zamanlarda bu terimlerin cevabını veren, ve ilerdede fazlasıyla vereceğini düşündüğüm bir adam daha var.




Adam diyorum ama yaşınıda söylemeden geçmeyelim. 12 Ağustos 1990 doğumlu yani 18 yaşında olan birinden bahsediyoruz. Süper Mario'ların sonuncu ve bana göre en iyisi olacak. Resimde gördünüz ancak arkadaşın adınıda bahşedelim. Mario Balotelli - İnter'li forvet oyuncu.

Bu adamı görmem daha önce bir çok yıldız adayını görmemle aynı yerden oldu. Football Manager adlı oyundan. Kimdir dedim bu canavar. Gerçektende canlı izleyince adamın ne kadar üstün olduğunu anladım. Açıkca Roma maçını ve diğer maçlarını izlerken tamam dedim bu adam -Teknik,güçlü,hızlı ve zeki- ama asıl dikkatimi çeken en büyük noktası ise inanılmaz sakinliği ve ben yıldızım ulan dedirten rahatlığı bana bu oyuncuyu sevdirdi. Roma maçındaki penaltı kullanışını gerçekten inanılmaz serinkanlı bir şekilde attı ve gerçekten çok fazla şaşırmıştım.

Gözüm üzerinde Süper Mario Balotelli !




Bir Balotelli neler yapar ? = http://www.youtube.com/watch?v=5Cn-mFpwDsI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder